وبلاگ خبری ایسنا | به روز ترین اخبار ایران و جهان

اخبار به روز و مفید | بهترین وبلاگ خبری

وبلاگ خبری ایسنا | به روز ترین اخبار ایران و جهان

اخبار به روز و مفید | بهترین وبلاگ خبری

ایسنا نیوز، بهترین وبلاگ در مورد اخبار انواع صنایع، سایت ها و بنگاه های ایران. انواع اخبار پزشکی، مادر و فرزند، فروشگاه ها، صنایع فلزی، تولیدات کشور و حوزه های مرتبط.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهممای خرید گاز رومیزی

اگر شما قصد خرید گاز رومیزی دارید، با مدل ها و انواع مختلفی مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند اما سوال اساسی این است که کدام یک از این گازها میتواند برای آشپرخانه شما مفید باشد. اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، بهتر است مقاله راهنمای خرید گاز رومیزی را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. پس تا انتها با ما همراه باشید.

نکات مهم پیش از خرید گاز رومیزی

برای خرید گاز رومیزی، باید به نکات بسیار مهمی توجه نمایید تا پس از خرید محصول مورد نیاز خود، پشیمان نشوید. ما در این قسمت به مهمترین نکات پیش از خرید گاز رومیزی اشاره میکنیم.

  • قفل کودک

ذات کودکان کنجکاو است و این کنجکاوی در بعضی موارد خطرناک است. یکی از این موارد زمانی است که کودکان به سراغ گاز میروند و همین موضوع میتواند سبب اتفاق های خطرناکی شود. به همین دلیل حتما پیش از خرید گاز رومیزی، به این نکته توجه کنید که محصول موردنظر مجهز به قفل کودک میباشد یا خیر.

  • تعداد مشعل

یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه نمایید، تعداد مشعل گاز رومیزی است. تعداد مشعل گاز رومیزی با تعداد نفرات خانواده ارتباط مستقیمی دارد. اگر خانواده کم جمعیتی هستید و رفت و آمد خاصی ندارید، میتوانید از گازهای رومیزی با سعله کم استفاده نمایید اما اگر پر جمعیت هستید، از گازهای رومیزی 5 یا 6 شعله استفاده نمایید.

  • اندازه اجاق گاز

اندازه اجاق گاز رومیزی

اندازه اجاق گاز یکی از اولین نکاتی است که باید بررسی کنید. بیشتر مدل های اجاق گاز به صورت مستطیل یا مربع شکل هستند و عرض آنها 60 ، 70 ، 80 و 90 سانتی متر است. بهتر است اندازه اجاق گاز را بسته به اندازه پیشخوان آشپزخانه و هود انتخاب کنید تا پس از خرید نیز به مشکلی برنخورید.

  • مجهز به ترموکوبل

گازهای رومیزی باید از ترموکوبل برخوردار باشند تا درصورتی که شعله های اجاق گاز به صورت اتفاقی خاموش شد، جریان گاز به طور اتوماتیک خاموش شود. اگر گازهای رومیزی فاقد ترموکوبل باشند، میتواند خسارت های جبران ناپذیری به بار آید.

  • برند تولید کننده

برند تولید کننده گاز رومیزی نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که باید پیش از خرید به آن توجه نمایید. خرید گاز رومیزی از برندهایی که سابقه آنها تولید محصولات با کیفیت را نشان میدهد، میتواند کار عاقلانه ای باشد. البته خرید محصول از نام های شناخته شده شاید هزینه پرداختی شما را افزایش دهد اما این اطمینان حاصل میشود که محصول خریداری شده، میتواند به بهترین شکل نیاز شما را برطرف نماید. در این باره میتوانید مقاله بهترین گاز رومیزی منتشر شده در نوین هوم را مطالعه نمایید تا با بهترین برندهای تولید کننده گازهای رومیزی ایرانی و خارجی آشنا شوید. این مقاله که به طور کامل و جامع به بهترین اجاق گازهای رومیزی موجود در بازار پرداخته است، ویژگی های اصلی محصولات این برندها را معرفی میکند و شما را در خرید محصول موردنظر خود یاری میدهد.

  • قیمت و خدمات پس از فروش

نکته مهم دیگری که وجود دارد، قیمت و خدمات پس از فروش گاز رومیزی خریداری شده است. تفاوت قیمت در بسیاری از گازهای رومیزی به سبب امکاناتی است که در اختیار شما قرار میگیرد. این امکانات بر روی قیمت محصولات تاثیر میگذارد و شما باید متناسب با بودجه خود، انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین پیش از خرید گاز رومیزی خود حتما در مورد خدمات پس از فروش محصول سوال بپرسید تا در صورت به وجود آمدن مشکلی، بتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

خرید گاز رومیزی

خرید گاز رومیزی

برای خرید اجاق گاز رومیزی مناسب، بهتر است به فروشگاه اینترنتی نوین هوم مراجعه نمایید. این فروشگاه که نمایندگی رسمی برندهای مطرح کشور در زمینه محصولات خانه و آشپزخانه به شمار میرود، میتواند بهترین محصولات را بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان برساند. همچنین مشتریان در این فروشگاه میتوانند از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوند و محصول مورد نیاز خود را با تخفیف استثنایی و پایینتر از قیمت بازار خریداری نمایند.

  • محمد احمدی