وبلاگ خبری ایسنا | به روز ترین اخبار ایران و جهان

اخبار به روز و مفید | بهترین وبلاگ خبری

وبلاگ خبری ایسنا | به روز ترین اخبار ایران و جهان

اخبار به روز و مفید | بهترین وبلاگ خبری

ایسنا نیوز، بهترین وبلاگ در مورد اخبار انواع صنایع، سایت ها و بنگاه های ایران. انواع اخبار پزشکی، مادر و فرزند، فروشگاه ها، صنایع فلزی، تولیدات کشور و حوزه های مرتبط.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در دنیایی که استفاده از تکنولوژی بیشتر از هر موضوعی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، به کارگیری از قفل های قدیمی دیگر منسوخ شده است و جای خود را به قفل های هوشمند یا دیجیتال داده اند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به دلایل مهم استفاده از قفل هوشمند بپردازیم تا بدانید که استفاده از قفل هوشمند چگونه میتواند زندگی روزمره شما را تغییر دهد.

قفل هوشمند

دیگر هرگز در جستجوی کلیدهای خود نباشید

ایده اصلی ساخت قفل هوشمند یا دیگر وسایل مورد نیاز در خانه، راحتی و سهولت در زندگی شما است. قفل های هوشمند امکانات بسیار فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهند که باعث میشود دیگر هیچگاه به کلیدهای خود نیاز نداشته باشید. قفل های هوشمند از روش هایی برای بازگشایی بهره میبرند که سبب میشود شما به راحتی و بدون استفاده از کلید، بتوانید به منازل یا محل کار خود دسترسی پیدا نمایید. از مهمترین روش های بازگشایی قفل های هوشمند میتوان به دسترسی های بیومتریک مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، اسکن چشم و خطوط کف دست، کارت هوشمند، رمز عبور و تلفن همراه اشاره نمود.

از راه دور درب را برای مهمانان خود باز نمایید.

اگر نکته قبلی انتظار شما را از یک قفل پیشرفته و مدرن برآورده نکرده باشد، حتما این ویژگی انتظارتان را برآورده و شما را شگفت زده میکند. قفل هوشمند اولین قفلی است که به شما این امکان را میدهد که از راه دور بتوانید درب را برای افراد مورد اطمینان خود باز نمایید. بسیار اتفاق افتاده است که مهمانان پیش از رسیدن میزبان به محل مورد نظر رسیده اند و مجبور شده اند مدتی را پشت درب منتظر بمانند. شما با استفاده از این نوع قفل ها، میتوانید درب را برای مهمان خود باز نمایید و از معطل شدن او جلوگیری نمایید.

فضای ورودی خانه خود را باشکوه تر نمایید.

مسلما زیبایی جزء عوامل جدایی ناپذیر انتخاب انسان ها برای خرید وسایل خود به شمار میرود. به طور غریزی انسان ها میل به زیبایی دارند و مشاهده یک صحنه زیبا میتواند آنها را به وجد آورد. قفل های هوشمند علاوه بر ویژگی های منحصر بفرد خود، میتواند به درب ورودی شما زیبایی خاصی ببخشد و آن را باشکوه تر به نمایش درآورد.

قفل هوشمند را به اتوماسیون خانگی خود متصل نمایید.

همانطور که میدانید، دنیا در حال حرکت به سمت هوشمند شدن است و درحال حاضر هوشمند سازی منازل یکی از مهمترین دستاوردهای جهان در این زمینه است. هوشمندسازی منازل بدین صورت است که شما میتوانید تمام وسایل برقی خانه را به وسیله یک سیستم یکپارچه کنترل نمایید. به طور مثال شما با استفاده از اتوماسیون هوشمند خانگی میتوانید سرمایش و گرمایش خانه را کنترل نمایید، نور خانه را در اندازه مطلوب قرار دهید و وسایل برقی منزل را خاموش یا روشن نمایید. نکته مهم در مورد قفل هوشمند این است که میتوانید آن را به این سیستم هوشمند خانگی متصل نمایید.

امنیت کامل را با قفل هوشمند تجربه نمایید.

در آخرین نکته در مورد قفل هوشمند، به مهمترین ویژگی آن که امنیت بسیار بالای آن است، خواهیم پرداخت. قفل هوشمند با استفاده از روش های هوشمند خود، مانع از ورود افراد غیر مجاز به منازل شما میشود و خطر سرقت را تقریبا غیر ممکن میسازد. روش های بازگشایی مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، تلفن همراه و ... سبب شده است تا شما به آسانی بتوانید وارد خانه خود شوید و امنیت بسیار بالایی را تجربه نمایید. امنیت بسیار بالای قفل هوشمند سبب شده است تا از این قفل در مکان هایی مانند هتل ها و باشگاه های ورزشی که امنیت بسیار اهمیت دارد استفاده گردد. قفل های کارتی که به آنها قفل هتلی نیز گفته میشود، متداول ترین انواع قفل هوشمند مورد استفاده در هتل ها میباشد.

بهترین قفل هوشمند

قفل هوشمد تنسر

برای تشخیص بهترین قفل هوشمند، باید به عوامل مختلفی همچون، روش های مختلف بازگشایی، قیمت قفل هوشمند، خدمات پس از فروش، تکنولوژی به کار رفته در ساخت قفل و ... توجه نمایید. وجود تمام این عوامل در کنار هم، میتواند شما را به یک انتخاب ایده آل برساند. شما با استفاده از بودجه خود میتوانید از میان برندهای مطرح خارجی و داخلی یکی را انتخاب نمایید و از ویژگی های بینظیر قفل هوشمند بهره مند گردید. (منبع)

  • محمد احمدی